Jako vedlejší čínnost provádíme:
Matra Simca Rancho na výstavě Legendy 2016 – důsledná optimalizace, spočívající v drobných, nepostřehnutelných zásazích, posunula jízdní vlastnosti a komfort na překvapivou úroveň (i z dnešního hlediska). Významná odchylka od originálu je pouze nový kryt zavazadlového prostoru, samozřejmě v duchu původního designu. Jsou v něm zkombinované vlastnosti původních variantních plat – tenkého krycího a robustního spacího - do jednoho.
Některé veterány používaly ve své době „no name“ díly, které s autem neladily úplně dobře, někdy se zkrátka hodí udělat i něco nového, co „padne a sluší“.
Simca 1301 S — pohonná soustava s (vratně) upravenou 4stupňovou převodovkou na 5stupňovou a pečlivě laděným motorem (bez zvýšených emisí) povýšila jízdní výkony vozu na úroveň odpovídající dnešnímu provozu, povrchová úprava litinového bloku motoru metalizací hliníku a jeho následným leštěním.
Matra Murena 2.2S na výstavě Legendy 2015 – I tento vůz byl při renovaci podroben důkladné revizi. Svezení s ním je zážitek i bez optimalizací, s nimi známou trať nebudete poznávat.
Nastavení a seřízení podvozku — symetrizace předpětí torzních tyčí a vinutých pružin.
Provádíme i proměření postavení náprav, seřízení geometrie, případně optimalizaci hodnot, vyvažování kol, jednoduché diagnostické úkony jako měření podtlaků karburátorů, proměření hodnot v elektrické soustavě, tlaků ve válcích motoru, kontrolu nepřístupných vnitřních ploch sondou apod.